Поромівська громада
Волинська область, Володимир-Волинський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рішення виконавчого комітету від 31.01.2022

Дата: 08.02.2022 14:28
Кількість переглядів: 374

ПОРОМІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

31 січня 2022 року                              с. Поромів                                            №2

 

Про стан виконання бюджету

Поромівської територіальної громади

за 2021 рік

 

Заслухавши інформацію начальника фінансового відділу Поромівської сільської ради про виконання бюджету територіальної громади за 2021 рік, виконком сільської ради відмічає, що у 2021 році до загального фонду надійшло доходів в сумі 46 149 870,53 грн. (103,94%), з них 22 853 446,93 грн. – власні доходи та 23 296 423,60 грн. – трансферти. До спеціального фонду за звітний період надійшло доходів в сумі 2 516 199,99 грн., з них 308 667,49 грн. – цільові фонди, 94 387,54 грн. – екологічний податок, 639 519,96 грн. – неподаткові надходження, 273 625,00 грн. – кошти від продажу землі, 1 200 000,00 грн. - трансферти. Видатки за 2021 рік всього – 48 139 557,16 грн., в т. ч. загального фонду – 43 803 940,57 грн., спеціального фонду – 4 335 616,59 грн.

 Враховуючи вище сказане, відповідно до підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Поромівської сільської ради ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію начальника фінансового відділу Поромівської сільської ради                 Лілії БАСИНЧУК про стан виконання бюджету територіальної громади за                      2021 рік прийняти до відома (додається).
  2. Начальнику фінансового відділу Поромівської сільської ради (Лілії БАСЧИНЧУК) постійно здійснювати координацію роботи по виконанню та наповненню сільського бюджету.
  3. Керівникам установ сільської ради забезпечити економне і ефективне використання бюджетних коштів.Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Олега САВЧУКА.

 

 

Сільський голова                                                                                    Олег САВЧУК

                                                                          

 

 

 

ПОРОМІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

31 січня 2022 року                                  с. Поромів                                        №3

 

Про стан виконання плану роботи

виконавчого комітету за 2021 рік

 

Заслухавши та обговоривши інформаційну довідку керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету про хід виконання плану роботи виконавчого комітету Поромівської сільської ради за 2020 рік, врахувавши пропозиції членів виконавчого комітету, на підставі ст. 27–40, ст. 52. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Поромівської сільської ради ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету про стан виконання плану роботи виконавчого комітету Поромівської сільської ради за 2021 рік – взяти до уваги /Інформація додається/.
  2. План роботи виконавчого комітету Поромівської сільської ради за 2021 рік вважати виконаним.
  3. Керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету Т. Никонюк –  продовжити роботу, щодо оприлюднення проєктів рішень та рішень виконавчого комітету на офіційному веб-сайті Поромівської сільської ради.
  4. Членам виконавчого комітету посилити контроль за виконанням плану роботи виконкому на І квартал 2022 року відповідно до визначених повноважень та покладених обов’язків.
  5. Про стан виконання плану роботи виконавчого комітету за І квартал                    2022 року доповісти на засіданні виконкому у ІІ кварталі 2022 року.
  6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Т. Никонюк.

 

 

Сільський голова                                                                                    Олег САВЧУК

 

 

 

 

 

 

Інформаційна довідка

про виконання плану роботи виконавчого комітету

Поромівської сільської ради за 2021 рік

 

  Виконавчий комітет Поромівської сільської ради – є виконавчим органом Поромівської сільської ради, який утворений радою на строк її повноважень для здійснення організаційно-правового, інформаційного, аналітичного, матеріального і технічного забезпечення діяльності ради, її органів та депутатів, сприяє взаємодії і зв’язку сільської ради з територіальною громадою, посадовими особами місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ та організацій, що функціонують на території ради. Виконавчий комітет Поромівської сільської ради утворений рішенням сесії сільської ради                              19.11.2020 року №1/12 «Про утворення виконавчого комітету Поромівської сільської ради, визначення його чисельності та затвердження персонального складу» в складі 16 осіб.

При плануванні роботи виконавчого комітету враховувались пропозиції сільського голови, секретаря виконавчого комітету, членів виконавчого комітету, поточні проблемні питання, що виникають в процесі діяльності сільської ради і потребують більш детального вивчення.

       Відповідно до плану роботи протягом 2021 року проведено 12 чергових засідань виконавчого комітету та 3 позачергових.

За 2021 рік на засіданнях виконавчого комітету Поромівської сільської ради заслухано та обговорено 89 питання в підготовці яких брали участь члени виконкому та працівники сільської ради і з яких прийнято відповідні рішення.

         Членами виконкому підготовлено план роботи виконавчого комітету Поромівської сільської ради на І квартал 2022 року та в грудні місяці рішенням виконкому затверджено.

      У 2021 році виконавчим комітетом сільської ради видано громадянам 2904 довідки різного змісту, в т.ч. 81 довідка на отримання дозволів на малий прикордонний рух, підготовлено та надіслано 2295 вихідних документів різного характеру, зареєстровано вхідної документації 3157 листів, в т. ч. АСКОДОМ – 2374.

У виконавчому комітеті Поромівської сільській раді за 2021 рік зареєстровано 117 актів цивільного стану, в т. ч. 3 - шлюби, 14 - народжень, 100 - смертей.

За 2021 рік виконавчим комітетом Поромівської сільської ради було вчинено 173 нотаріальні дії різного характеру в т.ч. посвідчено 77 заповітів.

У 2021 році на території Поромівської сільської ради, було зареєстровано місце проживання 224 осіб в т.ч. 55 новонароджених та знято з місця реєстрації 227 осіб, з них 107 померлі.

Виходячи із вищевикладеного з впевненістю можна сказати, що план роботи виконавчого комітету за 2021 рік виконаний в повному обсязі.

 

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету сільської ради                                          Тетяна НИКОНЮК

 

 

ПОРОМІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

 ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                         

                                            ВИКОНАВЧИЙ     КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

31 січня 2022 року                             с. Поромів                                             №4

 

Про технічний стан  приміщень котелень, безпечні умови

експлуатації котлів у закладах освіти Поромівської сільської

ради Володимир-Волинського району Волинської області

 

На виконання Розпорядження Володимир-Волинської РДА  від 10 грудня 2021 року, районною комісією в кількості 5 осіб проведено  перевірки технічного стану приміщень котелень, безпечних умов експлуатації котлів, укомплектованості систем опалення у закладах загальної середньої, дошкільної освіти Поромівської сільської ради. За результатами перевірки підтверджено, що в закладах освіти відсутні  котельні, які облаштовані в підвальних приміщеннях. Однак, наявні котельні, які прибудовані до будівель закладів освіти (Будятичівська гімназія, Морозовичівська гімназія, Старолішнянський ліцей,  Морозовичівський заклад дошкільної освіти, Старолішнянський заклад дошкільної освіти), вмонтовані безпосередньо в приміщеннях закладів освіти (Бортнівська початкова школа). Таке розташування котелень суперечить Державним будівельним нормам України та вимогам Закону України «Про охорону праці», оскільки підвищує ризик виникнення надзвичайних ситуацій, що становлять загрозу для життя і здоров’я дітей.

Під час моніторингу було перевірено наявність дозволів на експлуатацію котлів та котельного обладнання, укомплектованість систем опалення справною арматурою та контрольно-вимірювальними приладами, виявили манометри з простроченим терміном повірки, перевірили наявність проведених технічних оглядів котлів, стан електромереж, приміщень котелень тощо.

Фахівці  зафіксували, що найбільш поширеними порушеннями в закладах освіти Поромівської сільської ради є: 

  відсутність у дирекції проектної та конструкторської документації, непроведення технічного огляду котлів, неналежний технічний стан запобіжних клапанів топки та газоходів котлів,   проведення технічного  огляду котлів, їх стан а саме:

Поромівський ліцей Поромівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області (код ЄДРПОУ 23016647)

45311, Волинська обл., Володимир-Волинський район, село Поромів

  1. Відсутня проєктна документація теплопостачання (проєкт на теплову мережу, обладнання паливної, внутрішню систему).
  2. Відсутня однолінійна схема електропостачання паливної.
  3. Відсутні розсіювачі на світильниках освітлення паливної.

Бужанківський ліцей імені Миколи Корзонюка Поромівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області (код ЄДРПОУ 23016558)

5310, Волинська обл., Володимир-Волинський район, село Бужанка, вул. Перемоги, будинок 20 А

  1. Відсутня проєктна документація теплопостачання (проєкт на теплову мережу, обладнання паливної, внутрішню систему).
  2. Відсутня однолінійна схема електропостачання паливної.
  3. На запірній арматурі теплотехнічного устаткування і теплопроводів відсутні номери, відповідно до оперативної схеми теплотехнічного устаткування і теплопроводів паливної.

Морозовичівська гімназія Поромівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області (код ЄДРПОУ 23016771)

45314, Волинська обл., Володимир-Волинський район, село Морозовичі, вул. Шкільна, будинок 44

  1. Відсутня проєктна документація теплопостачання (проєкт на теплову мережу, обладнання паливної, внутрішню систему).
  2. Відсутня однолінійна схема електропостачання паливної.
  3. Відсутня оперативна схема теплотехнічного устаткування і теплопроводів паливної.
  4. На запірній арматурі теплотехнічного устаткування і теплопроводів відсутні номери, відповідно до оперативної схеми теплотехнічного устаткування і теплопроводів паливної.
  5. На теплопроводах паливної не вказано напрямок руху теплоносія.
  6. В паливній встановлено манометри з простроченим терміном повірки.

Морозовичівський заклад дошкільної освіти Поромівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області (код ЄДРПОУ 23016966)

45314, Волинська обл., Володимир-Волинський район, село Морозовичі, вул. Центральна, будинок 17

  1. Відсутня проєктна документація теплопостачання (проєкт на теплову мережу, обладнання паливної, внутрішню систему).
  2. Відсутня однолінійна схема електропостачання паливної.
  3. Відсутня оперативна схема теплотехнічного устаткування і теплопроводів паливної.
  4. На запірній арматурі теплотехнічного устаткування і теплопроводів відсутні номери, відповідно до оперативної схеми теплотехнічного устаткування і теплопроводів паливної.
  5. Теплопроводи повинні мати розпізнавальне забарвлення (додаток 4 Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж) і маркувальні таблички відповідно до чинних національних стандартів.
  6. На пускових пристроях управління циркуляційними насосами відсутні написи, що вказують на їхнє призначення.

Будятичівська гімназія Поромівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області (код ЄДРПОУ 23016682)

45313, Волинська обл., Володимир-Волинський район, село Будятичі, вул. Івана Франка, будинок 16

  1. Відсутня проєктна документація теплопостачання (проєкт на теплову мережу, обладнання паливної, внутрішню систему).
  2. На запірній арматурі теплотехнічного устаткування і теплопроводів відсутні номери, відповідно до оперативної схеми теплотехнічного устаткування і теплопроводів паливної.

Старолішнянський заклад дошкільної освіти Поромівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області (код ЄДРПОУ 23016908)

45312, Волинська обл., Володимир-Волинський район, село Стара Лішня, вул. Миру, будинок 37

  1. Відсутня проєктна документація теплопостачання (проєкт на теплову мережу, обладнання паливної, внутрішню систему).
  2. Відсутня оперативна схема теплотехнічного устаткування і теплопроводів паливної.
  3. Теплопроводи повинні мати розпізнавальне забарвлення (додаток 4 Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж) і маркувальні таблички відповідно до чинних національних стандартів.
  4. На теплопроводах паливної не вказано напрямок руху теплоносія.

Старолішнянський ліцей Поромівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області (код ЄДРПОУ 23016676)

45312, Волинська обл., Володимир-Волинський район, село Стара Лішня

  1. Відсутня проєктна документація теплопостачання (проєкт на теплову мережу, обладнання паливної, внутрішню систему).
  2. Відсутня оперативна схема теплотехнічного устаткування і теплопроводів паливної.

 

У нас проведено заміну старих котлів на більш новіші:

Бужанківський ліцей – проведено заміну двох котлів у 2017 році;

Бортнівська початкова школа – заміна котла у 2018 році;

Старолішнянський ліцей – два котли «Рівнетерм-96» у 2012 році, котел «Атон» у 2015 році;

Поромівський ліцей – три котли «Рівнетерм-96», один куплений у 2016 році, два у 2018 році;

Морозовичівська гімназія – котел «Атон» 2015 рік, котел «Рівнетерм-96» у 2019 році;

 Будятичівська гімназія – котел «Рівнетерм-96» 23.09.2019, котел «Атон-25» 08.08.2014 рік;

Старолішнянський заклад дошкільної освіти – котел «АОГВ-23.2», 24.01.2002 року;

Морозовичівський заклад дошкільної освіти – котел «Атон-25» 2010 рік, котел «Рівнетерм-32-96» 2014 рік, газокомплект 2009 рік.

 

Однак, керівникам закладів освіти необхідно до початку роботи котелень в осінньо-зимовий період одержати дозволи на експлуатацію (застосування)  механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці (ст.21 ЗУ "Про охорону праці))

У роботі дотримуватися пам’ятки щодо вимог безпеки при експлуатації та порядку проведення технічного огляду котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт:

І. Вимоги безпеки щодо введення та експлуатації котлів:

1. Наявність розробленої спеціалізованими проектними організаціями конструкторської документації на котли та котельні.

2. Виготовлення, монтаж, налагоджування, реконструкція, ремонт котлів та їх елементів підприємствами чи організаціями, що мають технічні засоби, необхідні для якісного виконання робіт та відповідні дозволи.

3. Наявність паспорта встановленої форми та інструкції з монтажу і експлуатації на кожен котел.

4. Облік в місцевих органах Держпраці до пуску в роботу котлів потужністю понад 0,1 МВт.

5. Введення в експлуатацію котлів після їх технічного огляду та одержання дозволу на роботу від органів Держпраці у встановленому порядку.

6. Забезпечення власником утримання котлів у справному стані, а також безпечних умов їх роботи, організація обслуговування, ремонту і нагляду.

7. Призначення особи, яка має відповідну кваліфікацію, теплотехнічну освіту і пройшла перевірку знань цих правил у встановленому порядку, відповідальною за справний стан і безпечну експлуатацію котлів.

Призначення відповідальної особи необхідно оформляти наказом по школі  із записом дати і номеру наказу в паспорт котла.

Відповідальний за справний стан і безпечну експлуатацію котлів зобов’язаний:

  • регулярно оглядати котли на відповідність робочому стану;
  • щоденно в робочі дні перевіряти запис у змінному журналі і розписуватись в ньому;
  • проводити роботу з персоналом по підвищенню його кваліфікації;
  • проводити технічні огляди котлів;
  • зберігати паспорти котлів;
  • проводити протиаварійні тренування з персоналом котельні;
  • перевіряти правильність ведення технічної документації при експлуатації та ремонті котлів.

8. Призначення обслуговуючого персоналу, який пройшов медичний огляд, професійну підготовку та атестацію в установленому порядку відповідно до Типового положення про навчання, інструктаж і перевірку знань із питань охорони праці.

9. Обслуговуючий персонал зобов’язаний знати послідовність операцій при аварійній зупинці котла.

10. Обладнання кожного елементу котла, внутрішній об’єм якого обмежений запірними органами, запобіжними клапанами, які автоматично запобігають підвищенню тиску.

11. Здійснення постійного контролю за справністю запобіжних клапанів  – не рідше одного разу на зміну оператором котельні. Робота котлів з несправними або не відрегульованими запобіжними клапанами  ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.

ІІ. Порядок проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який затверджений постановою КМУ від 26 травня 2004 р. N 687.

Технічний огляд  котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт.

1. Технічний  огляд проводиться з метою визначення якості виготовлення, монтажу, ремонту, реконструкції і модернізації, умов та строку подальшої безпечної експлуатації устаткування, оцінки технічного стану складових частин, деталей або їх елементів, перевірки їх на відповідність технічним вимогам тощо.

2. Проводиться первинний, періодичний (черговий) і позачерговий технічний огляд. Первинному технічному огляду підлягає устаткування перед введенням в експлуатацію. Періодичний (черговий) і позачерговий технічний огляд проводиться у строки, що встановлені нормативно-правовими актами з охорони праці та експлуатаційними документами виробника.

3. Позачерговий технічний огляд устатковання проводиться у разі:

  • введення його в експлуатацію після ремонту, реконструкції або модернізації;
  • перерви в експлуатації більш як на 12 місяців;
  • демонтажу та встановлення на новому місці;
  • закінчення граничного строку експлуатації (із застосуванням видів робіт, що не використовувалися під час експертного обстеження);
  • експлуатаційної чи деградаційної відмови, виявлення зносу (механічного  або  корозійного), залишкової деформації, тріщин, інших пошкоджень складових частин, деталей або їх елементів;
  • аварії або пошкодження, спричиненого надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру.

В інших випадках позачерговий технічний огляд устаткування проводиться відповідно до вимог нормативно-правових актів з охорони праці або за ініціативою роботодавця. У разі закінчення граничного строку експлуатації, аварії або отримання пошкодження, спричиненого надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру, виявлення зносу (механічного або корозійного), залишкової деформації, тріщин, інших пошкоджень складових частин, деталей або їх елементів, що перевищують допустимі значення, позачерговий технічний огляд устатковання проводиться за наявності позитивного висновку експертного обстеження.

4. Технічний огляд устаткування проводить спеціалізована організація (крім первинного та позачергового, який проводить уповноважена організація у разі закінчення граничного строку експлуатації, виникнення аварії або пошкодження, спричиненого надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру).                                    

5. Роботодавець не пізніше ніж за 5 днів до дати проведення технічного огляду повідомляє про це у письмовій формі спеціалізовану організацію, а про проведення первинного або позачергового технічного огляду у разі закінчення граничного строку експлуатації, виникнення аварії або пошкодження, спричиненого надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру, уповноважену організацію.

6. У разі коли через несправність або з інших причин неможливо провести технічний огляд устаткування в зазначений строк, роботодавець зобов’язаний зробити це достроково або припинити експлуатацію устаткування.

7. Технічний огляд устаткування проводиться у кілька етапів:

  • вивчення експлуатаційних, конструкторських (проектних) і ремонтних документів (у разі наявності);
  • аналіз умов та режимів експлуатації;
  • проведення огляду;
  • проведення випробування, неруйнівного контролю, якщо це передбачено нормативно-правовими актами з охорони праці, організаційно-методичними та експлуатаційними документами;
  • оцінка технічного стану;
  • визначення умов та строку подальшої експлуатації.

8. У разі отримання негативного висновку після проведення технічного огляду роботодавець припиняє експлуатацію устаткування до усунення виявлених дефектів, пошкоджень і несправностей та проведення повторного технічного огляду.

9. У разі виявлення під час технічного огляду дефектів, пошкоджень і несправностей, що незначною мірою знижують рівень безпеки, експлуатація устаткування може продовжуватися з дозволеними параметрами. Можливість безпечної експлуатації устаткування повинна бути підтверджена технічними розрахунками відповідно до вимог організаційно-методичних та нормативних документів. Зазначені розрахунки підлягають збереженню разом з паспортом устаткування.

10. У разі виявлення під час технічного огляду зносу (механічного або корозійного), залишкової деформації, тріщин, інших пошкоджень складових частин, деталей або їх елементів, що перевищують допустимі значення, проводиться експертне обстеження устаткування.

11. Після закінчення технічного огляду фахівець, який його провів, робить відповідний запис у паспорті устаткування про результати технічного огляду, дозволені параметри експлуатації і строк наступного технічного огляду, скріплюючи запис підписом і печаткою. У разі проведення позачергового технічного огляду у паспорті устаткування зазначається причина його проведення. У разі проведення позачергового технічного огляду після закінчення граничного строку експлуатації устаткування уповноважена організація розробляє регламент технічних оглядів на продовжуваний строк безпечної експлуатації, який зберігається разом з паспортом устаткування..

12. У разі проведення додаткових випробувань і досліджень під час технічного огляду в паспорті устаткування зазначаються їх види і результати та місця відбору зразків чи складових частин, деталей або їх елементів, які підлягали випробуванням, а також причини їх проведення.

13. У разі виявлення під час проведення технічного огляду дефектів, пошкоджень і несправностей, виникнення яких спричинено визначеними  в експлуатаційних документах параметрами експлуатації або є властивим для устаткування цієї конструкції, спеціалізована або уповноважена організація, що проводить технічний огляд, повідомляє про це роботодавця і Держпраці.

14. Роботодавець за підсумками проведення технічного огляду зазначає дані про дозволені параметри експлуатації і строк наступного технічного огляду на передбаченому в експлуатаційних або організаційно-методичних документах місці.

Враховуючи вищевикладене, виконавчий комітет Поромівської сільської ради ВИРІШИВ:

  1. Директорам закладів загальної середньої, дошкільної  освіти:
  1. Забезпечити виконання  упущень, зазначених у рішенні
  2. Забезпечення постачання твердого палива (дров) у відповідності до технологічних потреб, створення його нормативних запасів
  3. Приведення систем зовнішнього електропостачання до нормального режиму роботи, передбаченого проектними рішеннями
  4. Своєчасне випробування та налагодження електроустановок у необхідних обсягах
  5. Перевірка пристроїв релейного захисту та автоматики
  6. Розроблення та введення в дію протиаварійних заходів у разі введення в дію графіків аварійних відключень та (або) обмежень споживання електричної енергії та потужності
  7. Ремонт та промивання опалювальних систем
  8. Розроблення експлуатаційних режимів роботи систем теплопостачання, а також заходів з їх забезпечення
  9. Перевірка засобів обліку електричної енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики
  10. Проведення протиаварійних тренувань з відповідним персоналом
  11. Проведення теплоізоляції споруд, вікон, дверей в опалювальний сезон
  12. Ремонт і заміна водопровідних та теплових мереж
  13. Проведення поточного ремонту котелень
  14. Складання Актів аварійної, екологічної та технологічної броні електропостачання
  15. Приведення у належний стан засобів пожежогасіння, проведення навчання протипожежних дружин
  16. Розроблення заходів щодо скорочення споживання паливно-енергетичних ресурсів
  17. Державна повірка манометрів, термометрів, сигналізатора газу
  18. Ремонт та обслуговування водяних котлів, насосів, засувок
  19. Забезпечити проведення своєчасної та у повному обсязі оплати  розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються установою, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат
  20. Продовжити впровадження енергозберігаючих заходів з метою досягнення економії споживання енергоносіїв у натуральних показниках порівняно з попереднім бюджетним періодом
  21. Здійснити ремонт і утеплення службових і побутових приміщень, систем опалення. Забезпечити зменшення витрат тепла приміщеннями, в тому числі ущільнення створів, тамбурів, налагодження вентиляції, оптимізацію освітлення, визначення та дотримання оптимальної температури у приміщеннях
  22. Енергозатратні обладнання та інженерні комунікації замінити на сучасні, прогресивні, енергозберігаючі
  23. Провести необхідні інструктажі щодо дотримання правил техніки безпеки та охорони праці, пожежної безпеки при експлуатації об’єктів
  24. Детально проаналізувати проблемні ситуації, які мали місце в минулому опалювальному сезоні та вжити заходів для запобігання їх повторенню
  25. Виконати промивку трубопроводів теплових мереж внутрішніх систем теплопостачання
  26. Перевірити технічний стан пристроїв релейного захисту та автоматики
  27. Укомплектувати робочі місця оперативною та технічною документацією
  28. Забезпечити введення в дію протиаварійних заходів у разі введення в дію графіків аварійних відключень та (або) обмежень споживання електричної енергії та потужності
  29. Провести обстеження та за потребою ремонт опалювального  котла
  30. Провести чистку вентиляційних каналів і димоходів
  31. Провести навчання операторів котелень на відповідність допуску до роботи на газових  та твердопаливних котельнях
  32. Забезпечити економне споживання паливних матеріалів та енергоносіїв.
  33. Замінити газові котли на твердопаливні
  34. Провести роботи з поточного ремонту котельних приміщень, обладнання, повірку вимірювальних приладів (термометри, манометри)
  35. Провести навчання операторів та кочегарів котелень з питань охорони праці та безпечної експлуатації котельного обладнання
  36. Комісійно провести перевірку стану підготовки  закладів освіти  до нового навчального року, заслухати результати на нараді керівників
  37. Комісійно провести перевірку стану підготовки котелень закладів освіти  до нового опалювального сезону 2022-2023 років зі складанням Актів відповідно до «Правил експлуатації теплового господарства»
  38. Провести протиаварійні тренування з відповідальним технічним персоналом
  39. Перевірити технічний стан пристроїв релейного захисту та автоматики
  40. Встановити  коректори газу
  1. Фінансовому відділу (начальник Басинчук Л. М.) передбачити кошти на проведення  зазначених Заходів.      
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на начальника відділу освіти,  культури, сім’ї, молоді та спорту Жук Н. А.

 

                                       

Сільський голова                                                                                    Олег САВЧУК    

 

 

РІШЕННЯ

 

31 січня 2022 року                             с. Поромів                                             №5

 

Про затвердження переліку об’єктів для відбуття засудженими

громадянами покарання у виді громадських робіт та видів цих робіт

на території Поромівської сільської ради на 2022 рік.

 

    З метою відбуття засудженими громадянами покарання у виді громадських робіт, враховуючи звернення Володимир-Волинського районного відділу №2 філії державної установи «Центр пробації» у Волинській області від 04.01.2022 №37/3/11-22, відповідно до ч. 1 ст. 56  Кримінального  Кодексу України, ч. 1 ст. 36 Кримінально-виконавчого кодексу України та статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Поромівської сільської ради ВИРІШИВ:

  1. Затвердити перелік видів громадських робіт на 2022 рік для відбуття засудженими громадянами покарання у виді громадських робіт на території Поромівської сільської ради (Додаток №1).
  2. Затвердити перелік установ, організацій, об’єктів де засуджені, будуть відбувати громадські роботи у 2022 році. (Додаток №2).
  3. Керівників установ та організацій, визначених у додатку №2, призначити відповідальними особами за організацію і виконання громадських робіт на підвідомчій території.
  4. Відповідальним, контролювати виконання засудженими визначених для них робіт, своєчасно повідомляти Володимир-Волинський районний відділ №2 філії державної установи «Центр пробації» у Волинській області про ухилення засудженого від відбування покарання, вести облік та інформувати органи, що відають виконанням даного покарання, про кількість відпрацьованих засудженим годин.
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Савчук О. В.

 

 

Сільський  голова                                                                        Олег САВЧУК

 

                                                                                         Додаток №1 

                                                                               до рішення виконавчого комітету

                                                                                    від 31 січня 2022 року №5    

 

  

 

ПЕРЕЛІК

підприємств, установ, організацій та об’єктів

Поромівської сільської ради, для відбуття засудженими

громадянами покарання у виді громадських робіт

 

№ п/п

Найменування підприємства, установи, організації

1

Заклади загальної середньої, дошкільної освіти та території біля них

2

Будинки культури, клуби, бібліотеки і території біля них

3

Амбулаторії, ФАПи і території біля них

4

Адміністративні будівлі та території біля них

5

Автобусні зупинки

6

Території кладовищ

7

Території біля пам’ятників та обелісків

8

Місця несанкціонованих звалищ сміття

9

Вулиці населених пунктів

10

Інші об’єкти, на які можуть залучатися до громадських робіт порушники, у разі необхідності

 

 

Керуючий справами

(секретар) виконавчого комітету                                                Тетяна НИКОНЮК

 

 

 

 

 

                                                                                Додаток №2 

                                                                               до рішення виконавчого комітету

                                                                                    від 31 січня 2022 року №5     

 

 

ПЕРЕЛІК

видів громадських робіт для відбуття засудженими громадянами покарання у виді громадських робіт на території

Поромівської сільської ради на 2022 рік

 

  1. Виконання кваліфікованих та некваліфікованих робіт з ремонту або реконструкції об’єктів соціальної сфери (дитячих дошкільних закладів, спортивних майданчиків, закладів культури та охороно здоров´я, інших об’єктів соціальної сфери), благоустрій територій після закінчення будівництва, ремонтних робіт, прибирання будівельного сміття.
  2. Впорядкування обелісків, пам’ятників, братських могил та інших місць поховання.
  3. Благоустрій та озеленення територій населених пунктів, об’єктів соціальної сфери, кладовищ, зон відпочинку та туризму, територій загального користування, придорожніх смуг.
  4. Підсобні роботи з відновлення та догляду пам´яток архітектури, історії та культури.
  5. Роботи з відновлення бібліотечного фонду в бібліотеках, роботи в архівах з документацією, створення електронних реєстрів.
  6. Впорядкування території населених пунктів з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, визначених рішенням органів виконавчої влади.
  7. Підсобні роботи при проведенні ремонту тепло- та водопостачання, вулично-дорожніх мереж на території сільської ради.
  8. Роботи пов’язані з вирубуванням чагарників і дерев на внутрішньогосподарських меліоративних каналах.
  9.  Догляд та надання допомоги по догляду за одиноким особами похилого віку, ветеранів війни, інвалідів, дітей-сиріт, що здійснюються благодійними фондами, будинками-інтернатами та територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг), а також за хворими в закладах охорони здоров´я.
  10.  Роботи по заготівлі дров, облаштуванню садиб, чистці димоходів для одиноких громадян.
  11.  Посадка насаджень лісових масивів вздовж шляхів, в місцях відпочинку              і т. п. та догляд за ними.
  12.  Впорядкування території біля автобусних зупинок в населених пунктах сільської ради.
  13.  Роботи по інформуванню населення стосовно порядку отримання житлових субсидій.
  14.  Роботи, пов’язані з відновленням та благоустроєм природних джерел та водойм, очищення берегів.
  15.  Роботи по приведенню, в належний стан, придорожньої інфраструктури населених пунктів (парканів, зупинок, вуличного освітлення, прибирання узбіч доріг).
  16.  Підсобні роботи при виконанні сільськогосподарських робіт.
  17.  У зимовий період, ліквідація снігових заметів на залізничних станціях та зупинках автотранспорту.
  18.  Надання допомоги сім´ям, члени яких загинули, постраждали, чи є учасниками бойових дій на сході України та сім´ям які зазнали негативного впливу в наслідок збройного конфлікту.
  19.  Прийняття участі у заходах суспільно-корисного і культурного значення (день довкілля, озеленення територій, день села та інше).
  20.  Інші загальнодоступні види трудової діяльності, що відповідають потребам  громади та сприяють її соціальному розвитку, що не пов’язані з ризиком для життя.

 

 

Керуючий справами

(секретар) виконавчого комітету                                                Тетяна НИКОНЮК

 

 

 

ПОРОМІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

 ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                         

                                            ВИКОНАВЧИЙ     КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

31 січня 2022  року                              с. Поромів                                           №6

 

Про затвердження переліку об’єктів та видів   

робіт для порушників, на яких судом накладено

адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт

на території Поромівської сільської ради на 2022 рік.

 

    З метою відбуття стягнення порушниками, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт, враховуючи звернення Володимир-Волинського районного відділу №2 філії державної установи «Центр пробації» у Волинській області від 04.01.2022 №37/3/6-22, відповідно до статтей 30¹, 321¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення та статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Поромівської сільської ради ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити перелік видів робіт на 2022 рік для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт на території Поромівської сільської ради (Додаток №1).
  2. Затвердити перелік установ, організацій, об’єктів де порушники, будуть відбувати громадські роботи у 2022 році. (Додаток №2).
  3. Керівників установ та організацій, визначених у додатку №2, призначити відповідальними особами за організацію і виконання громадських робіт на підвідомчій території.
  4. Відповідальним, контролювати виконання порушниками визначених для них робіт, своєчасно повідомляти Володимир-Волинський районний відділ №2 філії державної установи «Центр пробації» у Волинській області про ухилення порушниками від відбування стягнення, вести облік та інформувати органи, що відають виконанням даного виду стягнення, про кількість відпрацьованих порушником годин.
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Савчука О. В.

 

 

Сільський  голова                                                                        Олег САВЧУК

                                                                                        Додаток №1 

                                                                               до рішення виконавчого комітету

                                                                                    від 31 січня 2022 року №6     

 

 

ПЕРЕЛІК

підприємств, установ, організацій та об’єктів

Поромівської сільської ради, де порушники, на яких

судом накладено адміністративне стягнення у вигляді

громадських робіт, будуть відбувати громадські роботи

 

№ п/п

Найменування підприємства, установи, організації

1

Заклади загальної середньої, дошкільної освіти та території біля них

2

Будинки культури, клуби, бібліотеки і території біля них

3

Амбулаторії, ФАПи і території біля них

4

Адміністративні будівлі та території біля них

5

Автобусні зупинки

6

Території кладовищ

7

Території біля пам’ятників та обелісків

8

Місця несанкціонованих звалищ сміття

9

Вулиці населених пунктів

10

Інші об’єкти, на які можуть залучатися  до громадських робіт порушники, у разі необхідності

 

 

Керуючий справами

(секретар) виконавчого комітету                                                Тетяна НИКОНЮК

                                       

 

 

 

 

                                                                                 Додаток №2 

до рішення виконавчого комітету

                                                                                    від 31 січня 2022 року №6    

 

    

ПЕРЕЛІК

видів робіт для порушників, на яких судом накладено

адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт

на території Поромівської сільської ради на 2022 рік

 

  1. Виконання кваліфікованих та некваліфікованих робіт з ремонту або реконструкції об’єктів соціальної сфери (дитячих дошкільних закладів, спортивних майданчиків, закладів культури та охороно здоров´я, інших об’єктів соціальної сфери), благоустрій територій після закінчення будівництва, ремонтних робіт, прибирання будівельного сміття.
  2. Впорядкування обелісків, пам’ятників, братських могил та інших місць поховання.
  3. Благоустрій та озеленення територій населених пунктів, об’єктів соціальної сфери, кладовищ, зон відпочинку та туризму, територій загального користування, придорожніх смуг.
  4. Підсобні роботи з відновлення та догляду пам´яток архітектури, історії та культури.
  5. Роботи з відновлення бібліотечного фонду в бібліотеках, роботи в архівах з документацією, створення електронних реєстрів.
  6. Впорядкування території населених пунктів з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, визначених рішенням органів виконавчої влади.
  7. Підсобні роботи при проведенні ремонту тепло- та водопостачання, вулично-дорожніх мереж на території сільської ради.
  8. Роботи пов’язані з вирубуванням чагарників і дерев на внутрішньогосподарських меліоративних каналах.
  9.  Догляд та надання допомоги по догляду за одиноким особами похилого віку, ветеранів війни, інвалідів, дітей-сиріт, що здійснюються благодійними фондами, будинками-інтернатами та територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг), а також за хворими в закладах охорони здоров´я.
  10.  Роботи по заготівлі дров, облаштуванню садиб, чистці димоходів для одиноких громадян.
  11.  Посадка насаджень лісових масивів вздовж шляхів, в місцях відпочинку              і т. п. та догляд за ними.
  12.  Впорядкування території біля автобусних зупинок в населених пунктах сільської ради.
  13.  Роботи по інформуванню населення стосовно порядку отримання житлових субсидій.
  14.  Роботи, пов’язані з відновленням та благоустроєм природних джерел та водойм, очищення берегів.
  15.  Роботи по приведенню, в належний стан, придорожньої інфраструктури населених пунктів (парканів, зупинок, вуличного освітлення, прибирання узбіч доріг).
  16.  Підсобні роботи при виконанні сільськогосподарських робіт.
  17.  У зимовий період, ліквідація снігових заметів на залізничних станціях та зупинках автотранспорту.
  18.  Надання допомоги сім´ям, члени яких загинули, постраждали, чи є учасниками бойових дій на сході України та сім´ям які зазнали негативного впливу в наслідок збройного конфлікту.
  19.  Прийняття участі у заходах суспільно-корисного і культурного значення (день довкілля, озеленення територій, день села та інше).
  20.  Інші загальнодоступні види трудової діяльності, що відповідають потребам  громади та сприяють її соціальному розвитку, що не пов’язані з ризиком для життя.

 

 

Керуючий справами

(секретар) виконавчого комітету                                                Тетяна НИКОНЮК

 

 

ПОРОМІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

 ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                         

                                            ВИКОНАВЧИЙ     КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

31 січня 2022 року                                   с. Поромів                                       №7

 

Про затвердження переліку об’єктів та видів суспільно

корисних робіт для порушників, на яких судом накладено

адміністративне стягнення у вигляді суспільно корисних робіт

на території Поромівської сільської ради на 2022 рік.

 

    З метою відбуття стягнення порушниками, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді суспільно корисних робіт, враховуючи звернення Володимир-Волинського районного відділу №2 філії державної установи «Центр пробації» у Волинській області від 04.01.2022 №37/3/21-22, відповідно до статтей 31¹, 325¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення, та статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Поромівської сільської ради ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити перелік видів суспільно корисних робіт на 2022 рік для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді суспільно корисних робіт на території Поромівської сільської ради (Додаток №1).
  2. Затвердити перелік установ, організацій де порушники, будуть відбувати суспільно корисні роботи у 2022 році. (Додаток №2).
  3. Керівників установ та організацій, визначених у додатку №2, призначити відповідальними особами за організацію і виконання суспільно корисних робіт на підвідомчій території.
  4. Відповідальним, контролювати виконання порушниками визначених для них робіт, своєчасно повідомляти Володимир-Волинський районний відділ №2 філії державної установи «Центр пробації» у Волинській області про ухилення порушниками від відбування стягнення, вести облік та інформувати органи, що відають виконанням даного виду стягнення, про кількість відпрацьованих порушником годин.
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Савчука О. В.

 

Сільський  голова                                                                        Олег САВЧУК

                                                                                        Додаток №1 

                                                                               до рішення виконавчого комітету

                                                                                    від 31 січня 2022 року №7     

 

 

ПЕРЕЛІК

підприємств, установ, організацій та об’єктів Поромівської

сільської ради, де порушники, на яких судом накладено

адміністративне стягнення у вигляді суспільно корисних робіт,

будуть відбувати суспільно корисні роботи

 

№ п/п

Найменування підприємства, установи, організації

1

Заклади загальної середньої, дошкільної освіти та території біля них

2

Будинки культури, клуби, бібліотеки і території біля них

3

Амбулаторії, ФАПи і території біля них

4

Адміністративні будівлі та території біля них

5

Автобусні зупинки

6

Території кладовищ

7

Території біля пам’ятників та обелісків

8

Місця несанкціонованих звалищ сміття

9

Вулиці населених пунктів

10

Інші об’єкти, на які можуть залучатися  до громадських робіт порушники, у разі необхідності

 

 

Керуючий справами

(секретар) виконавчого комітету                                                Тетяна НИКОНЮК

 

 

 

 

 

 

                                                                                 Додаток №2 

                                                                               до рішення виконавчого комітету

                                                                                    від 31 січня 2022 року №7     

 

 

 

ПЕРЕЛІК

видів суспільно корисних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді суспільно корисних робіт на території Поромівської сільської ради на 2022 рік

 

  1. Виконання кваліфікованих та некваліфікованих робіт з ремонту або реконструкції об’єктів соціальної сфери (дитячих дошкільних закладів, спортивних майданчиків, закладів культури та охороно здоров´я, інших об’єктів соціальної сфери), благоустрій територій після закінчення будівництва, ремонтних робіт, прибирання будівельного сміття.
  2. Впорядкування обелісків, пам’ятників, братських могил та інших місць поховання.
  3. Благоустрій та озеленення територій населених пунктів, об’єктів соціальної сфери, кладовищ, зон відпочинку та туризму, територій загального користування, придорожніх смуг.
  4. Підсобні роботи з відновлення та догляду пам´яток архітектури, історії та культури.
  5. Роботи з відновлення бібліотечного фонду в бібліотеках, роботи в архівах з документацією, створення електронних реєстрів.
  6. Впорядкування території населених пунктів з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, визначених рішенням органів виконавчої влади.
  7. Підсобні роботи при проведенні ремонту тепло- та водопостачання, вулично-дорожніх мереж на території сільської ради.
  8. Роботи пов’язані з вирубуванням чагарників і дерев на внутрішньогосподарських меліоративних каналах.
  9.  Догляд та надання допомоги по догляду за одиноким особами похилого віку, ветеранів війни, інвалідів, дітей-сиріт, що здійснюються благодійними фондами, будинками-інтернатами та територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг), а також за хворими в закладах охорони здоров´я.
  10.  Роботи по заготівлі дров, облаштуванню садиб, чистці димоходів для одиноких громадян.
  11.  Посадка насаджень лісових масивів вздовж шляхів, в місцях відпочинку              і т. п. та догляд за ними.
  12.  Впорядкування території біля автобусних зупинок в населених пунктах сільської ради.
  13.  Роботи по інформуванню населення стосовно порядку отримання житлових субсидій.
  14.  Роботи, пов’язані з відновленням та благоустроєм природних джерел та водойм, очищення берегів.
  15.  Роботи по приведенню, в належний стан, придорожньої інфраструктури населених пунктів (парканів, зупинок, вуличного освітлення, прибирання узбіч доріг).
  16.  Підсобні роботи при виконанні сільськогосподарських робіт.
  17.  У зимовий період, ліквідація снігових заметів на залізничних станціях та зупинках автотранспорту.
  18.  Надання допомоги сім´ям, члени яких загинули, постраждали, чи є учасниками бойових дій на сході України та сім´ям які зазнали негативного впливу в наслідок збройного конфлікту.
  19.  Прийняття участі у заходах суспільно-корисного і культурного значення (день довкілля, озеленення територій, день села та інше).
  20.  Інші загальнодоступні види трудової діяльності, що відповідають потребам  громади та сприяють її соціальному розвитку, що не пов’язані з ризиком для життя.

 

 

Керуючий справами

(секретар) виконавчого комітету                                                Тетяна НИКОНЮК

 

 

ПОРОМІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

31 січня 2022 року                                 с. Поромів                                         №8

 

Про закриття погосподарського номера

в селі Будятичі по вул. 8-го Березня

 

Відповідно до статті 37 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 26³ Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», розглянувши заяву громадянки Дмитрук Лесі Миколаївни про закриття погосподарського номера житлового будинку по вул. 8-го Березня, 10/1 в                           с. Будятичі, взявши до уваги подані нею документи, що свідчать про об?єднання двох частин житлового будинку в одну – спільну часткову, виконавчий комітет Поромівської сільської ради ВИРІШИВ:

 

  1. Закрити погосподарський  номер 05-0101-1 за адресою: с. Будятичі, вул. 8-го Березня, 10/1, у зв’язку з об?єднання двох частин житлового будинку в одну
  2.  Анулювати поштову адресу домоволодіння за адресою с. Будятичі, вул. 8-го Березня, 10/1.
  3. Старості Старолішнянського старостинського округу Вітичук Л. В. внести відповідні зміни до погосподарського обліку сільської ради.
  4. Контроль за виконання даного рішення покласти сільського голову О.Савчука.

 

 

Сільський голова                                                                                    Олег САВЧУК

 

 

 

ПОРОМІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                        

                                            ВИКОНАВЧИЙ     КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

31 січня 2022 року                                  с. Поромів                                        №9

 

Про утворення адміністративної

комісії при виконавчому комітеті

Поромівської сільської ради

 

Керуючись Кодексом України про адміністративні правопорушення, на підставі підпункту 4 пункту «б», статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Поромівської сільської ради ВИРІШИВ:

 

  1. Утворити адміністративну комісію при виконавчому комітеті Поромівської сільської ради у кількості 8 (вісім) осіб та затвердити її персональний склад. (Додається).
  2. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 30.06.2020 року №43 «Про утворення адміністративної комісії комісії при виконавчому комітеті Поромівської сільської ради».
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Никонюк Т. А.

 

 

Сільський голова                                                                                    Олег САВЧУК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Поромівської сільської ради

   від 31.01.2022 року 9

 

Склад
адміністративної комісії при виконавчому комітеті

Поромівської сільської ради

 

 

Голова адміністративної комісії:

ВЛАСЮК Василь Вікторович

Заступник голови адміністративної комісії:

РЕДЬКО Анна Романівна

Відповідальний секретар адміністративної комісії:

МАЦЬОХА Наталія Іванівна

Члени адміністративної комісії:

БАГЛИК Марія Володимирівна

ВІТИЧУК Ліана Володимирівна

ТЮХТА Микола Миколайович

ШУЛЯКЕВИЧ Юрій Васильович

ШЕВЧУК Ірина Петрівна


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь